خبرهای داغ:

 بصیرت و دشمن شناسی مهم ترین ویژگی مدیران انقلابی است

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان درآیین تودیع و معارفه مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان گفت: شناخت دقیق دشمن و نقشه های آنان از شاخصه های یک مدیر جهادی است و بصیرت و دشمن شناسی مهم ترین ویژگی مدیران انقلابی است.
کد خبر: ۹۵۰۲۲۶۲
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار منصور شوقانی جانشین فرمانده سپاه استان سمنان در جلسه تودیع و معارفه مسئول جدید بسیج جامعه زنان استان سمنان که روز چهارشنبه 16 فروردین ماه در سالن شهید باقری ستاد استان برگزار شد، شناخت دقیق دشمن و نقشه های آنها را از ویژگی های یک مدیر موفق انقلابی برشمرد و گفت: در جنگ سخت ترکیبی شجاعت و بصیرت از عناصر کلیدی در رسیدن به موفقیت و پیروزی است و مدیران باید همواره در تمامی عرصه ها گوش به فرمان ولایت باشند.
سردار شوقانی افزود:مدیران و مسئولان جهادی می بایست با حضوری همه جانبه در سطوح مختلف مدیریتی همچون برنامه ریزی، تعامل، نظارت و هدایت گری نقش موثری داشته باشند تا با پیروری از دستورات ولایت به اقتدار ملی و ایران قوی که از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب است دست یابیم.
وی ضمن تقدیر ازتعامل مطلوب و سازنده مدیران قبلی بسیج جامعه زنان با قرارگاه های مختلف تصریح کرد : تعهد و تخصص در کنار یک دیگر لازم است ومدیران باید با ازخود گذشتگی و ایثار مسئولیت های سپرده شده را به خوبی به سرانجام رسانند و یکی از دغدغه ها و نیاز های اساسی امروز جامعه ، موضوع جمعیت و جوانی جمعیت است.
حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان نیز دراین مراسم با تبریک ماه مبارک رمضان گفت : از وظایف ما در این ماه مبارک اصلاح خویش است که روش آن تفکر و تدبر در آیات قرآن کریم است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان در ادامه افزود : از مهمترین وظایف مدیران گذشته انتقال تجربه به نسل جدید است و شایسته است فرماندهان و مدیران پس از اتمام دوره مسئولیتی،با راهنمایی و انتقال تجارب موفق به نسل های بعدی در پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنند.
خاطر نشان می شود در پایان این مراسم ازعفت دیابی به عنوان مسئول سابق بسیج جامعه زنان تجلیل و همچنین کبری اعرابی به عنوان مسئول جدید بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار